IQ Digital – proiectul educational hybrid media realizat de Upgrade 100 alături de George / BCR și dedicat IMM-urilor aflate în căutare de soluții pentru digitalizare și tehnologizare – a ajuns la finalul celui de-al doilea sezon.
Cu acest prilej, organizatorii au publicat un aftermovie – practic e un film de mulțumire pentru cei care s-au implicat în seria filmată cu public la Teatrului Național “Vasile Alecsandri” din Iași la finalul lunii mai și difuzată gradual, apoi, în lunile iunie și iulie. Dacă citești asta, acum, e un film de mulțumire și pentru tine, personal. Mulțumim! 💌
După prima ediție, care a cuprins numeroase articole, podcasturi și formatul original Youtube „Experts’ Battle” difuzat la începutul acestui an [detalii, aici] sezonul al doilea din seria IQ Digital a mers mai departe, cu un amplu eveniment cu public [imagini, aici].
Ulterior, evenimentului i s-au adăugat numeroase materiale video și articole utile pentru IMM-urile aflate în căutare de soluții care să le ajute în procesul de digitalizare.
Prelucrarea materialelor informative a implicat un proces complex, din fiecare prezentare rezultând atât formate video scurte cât și mai ample, precum și articole text + foto.
Dezbaterile cu miniștrii digitalizării din România si Moldova Sebastian Burduja si Iurie Țurcanu [aici] care au marcat si debutul seriei DIGITALINATION pentru realizarea căreia s-a implicat si Institutul ASPEN România și cea despre comunitatea antreprenorială tech din Iași [aici] au fost completate de trei speech-uri spectaculoase din care au rezultat tot atâtea materiale „de colecție”:
Trei lecții de business de păstrat și revăzut din când în când:
- Radu Georgescu – primul antreprenor tech român de succes [link sau click pe imaginea de mai jos pentru detalii]
- Jonas Kjellberg – unul dintre fondatorii Skype si actual acționar Zalando [link sau click pe imagine]
- Richard van Hooijdonk – futurolog și comentator al tendințelor din tehnologie [link sau click pe imagine]
Lor li s-au adăugat experții BCR Marian Ignat și Cristian Mustață care au oferit în premieră date și cifre din culisele platformei George – atât din România cât și pe plan european [detalii, aici].
Materialele video din cadrul IQ Digital – Sezonul 2 se apropie de 350.000 de vizualizări, până acum
Informațiile utile și materialele inspiraționale difuzate în cel de-al doilea sezon au ajuns până acum la aproape 350.000 de vizualizări pe Youtube, Facebook și Instagram și au atins în total peste 1.7 milioane de utilizatori de Internet din România.
Peste 36.500 de ore vizionate au totalizat clipurile din cadrul sezonului 2 IQ Digital
Sursa: YouTube
Materialele de promovare ale sezonului 2 au depășit 16 milioane de afișări iar site-ul proiectului a mai acumulat încă circa 75.000 de vizitatori, ducând la peste 120.000 totalul celor care au ajuns pe IQdigital.ro
La acestea s-au adăugat circa 16.000 de ascultători în format podcast și un estimat de aproape 200 de mii de ascultători radio și peste 23.000 de deschideri ale newsletterului IQ Digital + Upgrade 100.
După succesul primelor două sezoane, proiectul va continua în toamna acestui an cu noi evenimente, declinări hybrid media, materiale educative si informații utile antreprenorilor din România – anunță organizatorii. Mai exact:
Următorul IQ DIGITAL Summit se mută în Ardeal: la Brașov, în 15 noiembrie 2022!
- Până atunci, cea mai sigură cale de a rămâne în contact cu noutățile din universul IQ DIGITAL e abonarea la newsletterul nostru: https://iqdigital.ro/abonare
PS Nu uitați de aftermovie ⤵️ Mulțumim încă o dată că ne sunteți alături! 💌
Proiectul e conceput de UPGRADE 100 si amplificat media de THINKDIGITAL. Scenografia e semnată de H3, branding Cohn & Jansen, productie ArtFocus si comunicare GRF+.