Iată una dintre ideile enunțate de Daniela Apolozan, CEO DocProcess, într-o confruntare cordială de idei pe tema digitalizării proceselor de business, moderată de Marian Hurducaș.
_Daniela Apolozan este CEO și cofondatoare DocProcess, companie cu o vechime de 16 ani în acționariatul căreia se află și fondul de private equity Morphosis Capital. DocProcess este o platformă care automatizează procesele din ecosistemul de business. Mai multe despre Daniela Apolozan aici.
Parteneri de dezbatere la IQ Digital by George i-au fost Bogdan Năforință, cofondator Profluo și Vlad Cazan, cofondator KFactory.
FFW | Idei de urmărit:
Ca în multe situații, și de această dată, aveți mai multe variante: să urmăriți întreg episodul aici sau să parcurgeți, pe repede înainte, esența prezentării.
Înainte să continui lectura, hai în comunitatea noastră! Abonează-te la Canalul Youtube și / sau la Newsletterul IQ DIGITAL. Te așteptăm!
2 milioane de facturi și cel puțin 700.000 de greșeli
A lucra cu milioane de facturi introduse manual poate deveni un coșmar operațional greu de gestionat. Daniela își amintește de un mare retailer care stătea sub „povara” a 2 milioane de facturi dintr-un total de 10 milioane de documente. Marea problemă a companiei era că efectiv nu-și putea plăti facturile, pentru că 35% dintre acestea aveau cel puțin o eroare.
Singura soluție pentru a ieși dintr-un asemenea impas este adoptarea unei platforme care automatizează procesele – este vorba atât despre cele interne, cât și despre cele din ecosistemul de business. Mai concret, automatizarea merge de la de zona de contract management, comenzi, logistică și ajunge până la activitățile de facturare sau arhivare, spune Daniela Apolozan, CEO al unei companii care procesează anual peste 100 de milioane de documente pentru 3.500 de clienți (din România, Franța, SUA), prin intermediul unei platforme Saas în cloud.
Mai mule despre modelul SaaS (Software-as-a-Service) aici.
Promisiunea noastră este că facem contabiliate în timp real.
Daniela Apolozan, DocProcess
În teorie cel puțin, o astfel de platformă este pretabilă pentru orice domeniu. Retailerii au făcut primul pas, fiind urmați de companii din industrii precum serviciile private de sănătate, construcții, energie sau banking.
Soluția nu vizează doar atenția celor mari, ci și a IMM-urilor, din ce în ce mai nevoite să-și schimbe modul de lucru în relația cu parteneri de talia retailerului mai sus amintit.
Câteva beneficii palpabile
Dacă ai ajuns cu lectura până aici, e ușor să-ți imaginezi că automatizarea vine la pachet cu reduceri de costuri, economie de hârtie și o mai bună vizibilitate asupra proceselor. Ceea ce nu-ți imaginai înainte să citești începutul materialului este că, în cele din urmă, roboții software cresc gradul de satisfacție a angajatului, pentru simplul motiv că după anii petrecuți la facultate, nimeni nu-și mai dorește să introducă date manual, argumentează șefa DocProcess.
Am salvat peste 8.300 de copaci împreună cu clienții noștri. Le comunicăm (clienților, n.n.) câți copaci salvăm.
Daniela Apolozan, DocProcess
FFW | Idei de luat acasă:
>>> DocProcess, foarte pe scurt | 7:49
>>> Studiu de caz: un retailer „îngropat” în facturi | 11:50
>>> Ce ai de câștigat dacă îți digitalizezi facturile | 15:13
Pentru a afla imediat că am publicat ceva nou vă puteți abona la Canalul Youtube și la Newsletterul IQ DIGITAL
Hai în comunitatea IQ Digital!
Urmăriți integral episoadele publicate până în prezent, parte din proiectul hybrid media IQ Digital realizat de George – o inovație BCR – și UPGRADE 100.
Pentru a afla imediat că am publicat ceva nou vă puteți abona la Canalul Youtube și la Newsletterul IQ DIGITAL