Dacă ai un rol-cheie într-o companie care are nevoie de comunicare sau ești antreprenor, ar fi ideal să nu îl ratezi pe Alex Hunter la IQ Digital Summit Constanța, în 5 iunie.
Vorbim despre un expert respectat pe plan global în domeniile branding și customer experience.
Hunter este cel care a conceput strategii digitale pentru o seamă de companii cu anvergură globală, printre care Virgin, Twitter, Volkswagen, Pepsi, L’Oréal sau IKEA.
În 5 iunie, la Constanța, te așteaptă cel mai exclusivist eveniment din seria IQ Digital.
IQ Digital este un concept realizat de Upgrade 100 alături de George – Inovație BCR. Partener tech: Vodafone.
⏬️ Află cum poți primi acces la IQ Digital Summit, mai jos ⏬️
Alex Hunter, omul care a pus brandul Virgin pe harta comerțului mondial. Și pe Branson în social media!

O prezență constantă pe scenele celor mai mari conferințe de business și tehnologie din lume – ad:tech, Thinking Digital, CIO Connect sau iStrategy –, Alex Hunter este recunoscut pentru stilul său energic, ideile clare și abilitatea de a transforma un subiect tehnic într-o experiență inspirațională.
Shell, GE, Deloitte, Cisco, HSBC și Procter & Gamble se numără printre companiile care l-au invitat pe Alex să vorbească în fața echipelor lor.
Iar feedback-ul este aproape unanim: avem de-a face cu un speaker excepțional, capabil să prezinte complexitatea subiectelor abordate într-o manieră captivantă.
Una dintre cele mai importante etape ale carierei lui Alex Hunter a fost colaborarea cu Virgin Group.
În calitate de Global Head of Digital, el a condus schimbarea radicală a strategiei online pentru întregul portofoliu Virgin – un ecosistem care, la acel moment, includea peste 300 de companii.
„Am vrut să transform Virgin într-un loc în care oamenii să interacționeze cu brandul și cu Richard Branson. Și am reușit”
Alex Hunter
El a înțeles valoarea emoțională pe care atât brandul Virgin, cât și fondatorul său o aveau în percepția publicului.
Dincolo de transformarea site-ului într-o platformă de conținut și de conversație, Hunter a dus și o delicată muncă de convingere: l-a dus pe Sir Richard Branson (foto) în social media, deși acesta era – după cum îl descrie Alex – „un analogist convins”, atașat de agendele și notițele sale scrise de mână.

După o perioadă inițială de ezitare, Branson a devenit un susținător ferm al platformelor digitale ca instrumente de comunicare publică, în special în domeniile care îl pasionează – filantropie, educație și antreprenoriat social.
Această transformare a contribuit la umanizarea brandului Virgin și la consolidarea legăturii cu publicul său din toată lumea.
⏬️ Află cum poți primi acces la IQ Digital Summit, mai jos ⏬️
Alex Hunter, omul din spatele brandului Virgin America

Povestea brandului Virgin America este, pentru Alex Hunter, simbolul ambiției duse la capăt.
„Am coordonat echipa care a creat Virgin America. Am pornit de la zero și am construit o companie aeriană pe care oamenii chiar o iubeau. E cea mai mare mândrie profesională a mea”
Alex Hunter
Compania Virgin America a fost lansată într-o piață dominată de nemulțumiri, iar misiunea echipei fondatoare a fost clară: să creeze o experiență de zbor memorabilă, centrată pe client.
Site-ul companiei, dezvoltat sub coordonarea lui Hunter, a fost premiat la nivel internațional cu distincții precum Webby și ad:tech.
Chiar dacă, între timp, Virgin America și-a schimbat proprietarul, moștenirea lui Hunter în industria aeriană e un studiu de caz prezentat la cele mai importante cursuri de marketing din lume.
Ce (mai) înseamnă loialitatea în era digitală?

Hunter (foto) e un susținător convins al ideii că, în secolul XXI, loialitatea față de un brand nu se mai câștigă prin marketing agresiv sau campanii spectaculoase, ci prin emoție, empatie și coerență.
„Loialitatea este un concept profund emoțional. Nu poți fi loial unui brand dacă nu simți ceva față de el. E imposibil din punct de vedere fiziologic”, explică el.
Într-o lume tot mai zgomotoasă și tot mai haotică, Alex Hunter pledează pentru simplitate și pentru menținerea relațiilor directe, individualizate, cu clienții.
El insistă în a spune că vor rămâne relevante doar brandurile care reușesc să mențină o conversație reală cu publicul lor, să-și recunoască greșelile și să se comporte consecvent.
După ani de zile în care au fost bombardați cu expresii golite de sens precum „suntem împreună”, oamenii au obosit. Ei vor autenticitate, nu comunicare corporatistă.
În viziunea lui Alex, fidelizarea pornește de la un principiu simplu, dar puternic: să nu vezi clientul ca pe un punct de conversie, ci ca pe o relație de durată.
Într-o perioadă în care fiecare brand vânează fiecare click, el propune să „lăsăm 10 cenți pe masă” în favoarea unui gest care, pe termen lung, va aduce „10 dolari înapoi”.
Ce este “branding-ul cu suflet” – lecția care te așteaptă la Constanța

La IQ DIGITAL Summit Constanța, Alex Hunter va explica de ce digitalizarea fără omenie este doar tehnologie, nu transformare.
El va vorbi despre cum se construiește atașamentul în perioada post-pandemie și despre ce înseamnă, în mod real, să livrezi „experiență de brand”.
Hunter a ajuns să țină astfel de conferințe după o experiență de ani de zile în startup-uri tech, după colaborări internaționale, mentoratul oferit la SeedCamp și implicare în organizații non-profit precum Drinkaware sau Rainforest Trust.
Indiferent dacă ești antreprenor, manager, specialist în comunicare sau doar pasionat de inovație, participarea la IQ DIGITAL Summit Constanța, în general, și ora petrecută în compania lui Alex Hunter, în special, îți vor oferi șansa de a privi comunicarea digitală și impactul tehnologiei în afacerea în care ești implicat cu alți ochi.
🚩 Te poți înscrie la IQ DIGITAL Summit completând formularul de mai jos.
ATENȚIE! Participarea este gratuită, dar locurile sunt limitate!
Accesul în sală se va face pe baza profilului profesional al candidaților.
—> Vezi aici cum a fost la cea mai recentă ediție IQ Digital de la Oradea
—> Află mai multe detalii despre concept, dincolo de eveniment, de aici
—> Vezi cum arată o prezentare urmată de Q&A la IQ Digital, aici
Descoperă povestea lui din acest material.

ℹ️ CE ESTE IQ DIGITAL?
Un concept hybrid media gândit de echipa Upgrade 100 alături de George – Inovație BCR.
— Detalii, aici.
Proiectul educațional cuprinde evenimente, podcasts, newslettere, online publishing, video short & long form – și e difuzat online, dar și la radio și TV.
Scopul? Sprijinim procesele de digitalizare cu care se confruntă sectorul IMM, administrația publică și comunitățile locale din România.
| VODAFONE România este technology partner al proiectului.
Comentează