Departamentul de relații cu clienți este unul dintre cele mai importante, fără îndoială. Poate fi atât deal breaker, cât și deal maker. Pentru că și...
Layout C (with load more button)
INTERVIU | Thomas KOLARIK, BCR: „Bankingul e despre încredere, iar, în mediul digital, încrederea se câștigă mult mai greu”
Cariera de peste 30 de ani a lui Thomas Kolarik, Vicepreședintele Operațional și IT al BCR, e un puzzle profesional uluitor: un mix între banking și...
DISRUPTION „MADE IN TIMIȘOARA” | Cum pot crește la nivel global startup-urile tech în Timișoara și ce face comunitatea pentru a stimula inovația pe plan local?
Timișoara și întreg județul Timiș sunt strâns legate de fabricile de componente pentru industria auto. Aceasta este percepția actuală, confirmată și...
ANTRENORUL DE STRATEGIE | Cine este Richard Mulholland, omul care îi învață pe liderii globali cum să comunice clar cu publicul și clienții
Strategia de business e crucială – dar comunicarea corectă a acesteia, atât spre colegi și angajați, cât mai ales spre clienți e chiar și mai...
DEZVOLTAREA REGIUNII DE VEST | Cum poate juca Timișoara un rol mai important în economia digitală europeană?
Timișul e cel mai puternic județ din țară la capitolul producție de componente auto, cu companii mari, precum Continental sau Hella, la care sunt...
INTERVIU | Adrian DRAGOMIR – TERMENE.RO și STARTAI.RO: “Cei care ignoră Inteligența Artificială vor dispărea din business în 3-5 ani. Începe o nouă eră!”
Cunoscutul antreprenor român Adrian DRAGOMIR va susține la IQ DIGITAL Summit un training dedicat celor interesați de transformările radicale pe care...