Strategia de business e crucială – dar comunicarea corectă a acesteia, atât spre colegi și angajați, cât mai ales spre clienți e chiar și mai importantă.
Speaker din Africa de Sud, autor a trei cărți de strategie de business și fondator al Missing Link – o companie care-i învață pe oamenii de business cum să susțină prezentări de succes -, Richard MULHOLLAND vine la IQ DIGITAL Summit Timișoara.
⚠️ Evenimentul va avea loc în 5 octombrie, la Teatrul și Opera Națională din Timișoara. Găsiți AGENDA și formularul pentru ultimele locuri disponibile - AICI
MOMENTUL DE ILUMINARE
Richard sune că la 22 de ani a avut un moment de iluminare: la figurat, nu doar la propriu.
Era pe atunci tehnician de lumini la Gearhouse, companie care a însoțit turneele multor formații legendare, precum Def Leppard sau Iron Maiden.
În 1997, se afla la un concert UB40 când a rămas fascinat de modul în care lumina reflectoarelor cădea pe zecile de mii de spectatori. În acele clipe s-a decis să urce și el pe scenă – dar nu ca star rock.
Atunci și-a dat seama că mentalitatea din showbiz în ceea ce privește nivelul de implicare a publicului ar putea fi “exportată” în universul business – corporate. Zis și făcut.
În paralel cu jobul, timp de șase luni, a construit Missing Link, companie de training în ale prezentărilor.
Când a renunțat la meseria de tehnician de lumini, avea deja cinci angajați care lucrau cu companii de top din Africa de Sud, spune el într-un interviu recent pentru The World.
UN AVANTAJ „UNFAIR” DE COMPETITIV
Compania le creează managerilor, liderilor și echipelor lor un avantaj „unfair” pentru prezentări, conversații și negocieri.
Ca speaker, Richard încearcă să îi facă pe cei din public să privească lucrurile dintr-un unghi nou, adică să exclame „ce chestie!”.
A ținut prezentări în 40 de țări din șase continente – cu focus pe strategia de business și comunicarea eficientă a acesteia.
Dacă ar fi să le recomand ceva celor care renunță la școală, ar fi doar asta: învățați să comunicați eficient. Până azi, puterea retoricii a rămas singurul skill la fel de relevant, neschimbat de 3.000 de ani,
scria Richard într-un articol publicat de Inc.Africa
Ziua de luni, 15 martie 2020, a fost crucială pentru el. Intraseră în vigoare restricțiile pandemiei, iar businessul său de succes pierduse toți clienții: era momentul în care începea o lungă iarnă pentru industria evenimentelor.
Joia următoare, a scris o postare în care spunea că, paradoxal, pandemia s-ar putea să fie cel mai bun lucru petrecut vreodată în viața lui și în viața oricărui business.
Făcea același lucru de peste 30 de ani la Missing Link și intrase într-o oarecare rutină. A trebuit să reia totul de la zero. Și a ajuns azi unul dintre cei mai apreciați vorbitori la evenimentele de business din întreaga lume.
Richard e mai mult decât o gură de aer poaspăt – e un uragan.
Oli Barrett, speaker britanic
Dacă nu îl credeți pe Barrett, puteți vedea „uraganul” în desfășurare pe canalul său de YouTube.
MOȘTENIREA DE LA BUNIC: NIMIC NU E IMPOSIBIL
Speaker-ul sud-african crede că a moștenit “gena” antreprenorială de la un bunic pe care nu l-a cunoscut niciodată..
Tatăl mamei sale a fost diagnosticat de tânăr cu o boală incurabilă. Medicii spuneau că nu va supraviețui, dar bunicul lui Rich nu a renunțat – ba chiar a reușit, după teribila veste, să se căsătorească, să aibă doi copii și chiar să deschidă nu mai puțin de șase magazine!
A fondat mai multe companii, a scris trei cărți și este tatăl a doi copii. A co-fondat și alte businessuri: TalkDrawer, HumanWrit.es și 21Tanks.
De asemenea, titlurile cărților semnate de invitatul IQ DIGITAL indică aceeași zonă de interes:
- „LEGACIDE: Why the legacy thinking is the silent killer of innovation”
- „BOREDOM SLAYER: A speaker’s guide to presenting like a pro”
- „HERE BE DRAGONS: How to win deals and influence ideas by mastering the eloquent art of storyselling”.
A ținut speech-uri pentru TED, TEDx, Virgin Active, LinkedIn, Business Connexion, Kyocera, Media24 sau Global Presence Alliance.
Richard a scos ușile din țâțâni cu prezentarea sa. O mulțime de speakeri pot livra platitudini. Rich nu e doar inspirațional, ci și dinamic și motivațional.
— Byron Tarr, director executiv la Global Presence Alliance, pe site-ul oficial al lui Richard.
Așa că, pe 5 octombrie, (încă) nu te costă nimic să îl urmărești LIVE pe Richard. Despre ce va vorbi la Timișoara?
Ne explică el:
“E un keynote creat inițial pentru DISRUPT Summit, unde am fost pe scenă alături de Malcolm Gladwell and Wil.i.am. Vom depăși ideile fixe legate de teoriile generaționale, revoluția industrială și riscurile A.I. – și voi adapta ideile pentru publicul IQ DIGITAL.
E cazul să ne uităm și la prezent, să dăm refresh unor noțiuni pe care le credem clarificate dar care e foarte probabil că nu mai sunt valide, în business-ul de azi”
Rich va împărți scena IQ DIGITAL Summit Timișoara cu mulți alți speakeri valoroși (o parte din ei sunt prezentați mai jos) din cadrul formatului realizat de UPGRADE 100 în parteneriat cu GEORGE – BCR și VODAFONE România.
Alături de lideri din tehnologie, administrație și educație români si străini, agenda IQ DIGITAL cuprinde momente cu mari companii tech dar și IMM-uri, startupuri din regiunea de vest și investitori – la care se adaugă autorități publice și personalități din zona academică.
AGENDA publicată pe site-ul oficial IQDIGITAL.RO/Timisoara prefigurează o zi intensă
🚩 Fie că poți ajunge la summit, fie că nu - te așteptăm în comunitatea IQ DIGITAL - susținută pe GEORGE - inovație BCR și VODAFONE -> abonare la newsletter, aici.
CE E IQ DIGITAL?
Conceptul IQ DIGITAL a fost gândit de echipa Upgrade 100 alături de George – inovație BCR.
- Proiectul educațional tip hybrid media cuprinde evenimente, podcasts, newslettere, online publishing, video short & long form – și e difuzat online, dar și la radio și TV, cu scopul de a sprijini procesele de digitalizare cu care se confruntă sectorul IMM, administrația publică și comunitățile locale din România.
| VODAFONE România s-a alăturat proiectului ca technology partner odată cu ediția de la Brașov.
| Secțiunea DIGITALINATION e dezvoltată și cu ajutorul Institutului ASPEN România