Un concept UPGRADE 100 powered by George. Primul banking inteligent.

"Să lucrezi cu microinfluencerii este ca mersul la sală. Degeaba mergi o dată, următoarea zi n-o să ai pătrățele. Trebuie să mergi constant, și să înveți să alternezi, ca să ai rezultate"
  • E doar una dintre concluziile lui Alexander Stoica-Marcu, co-founder ProductLead, o platformă – care a făcut parte și din acceleratorul InnovX – BCR – care amplifică printr-un proces automatizat campaniile de Influencer marketing.

Alexander Stoica-Marcu este co-fondator ProductLead, startup fondat în 2017. A devenit antreprenor de când si-a luat buletinul.

Timp de 10 ani, a adunat know-how în marketing digital, vânzări și growth-hacking, ca să ajungă apoi în topul Forbes 30 sub 30, să fie finalist Thiel Fellowship, dar și GSEA Top Stupreneur.

“Adversarul” în bătălia pentru soluții în transformare digitală la IQ Digital by George a fost Dimitrie Baitanciuc, co-fondator Brizy.

Alexander Stoica-Marcu, Product Lead.

FFW | Idei interesante de notat

Lăsăm în scris ce credem că ar trebui să ne dea de gândit, dar și ce ar trebui să punem în practică, să fim în pas cu transformarea digitală. Da, știm că oamenii din departamentele de marketing sunt și mari consumatori de conținut video, așa că lăsăm și discuția cu experții noștri aici.

Pe scurt:

  • Moneda de conversie în Social Commerce e emoția, care se construiește prin povești memorabile, spuse online de oameni (aproape) ca noi.
  • Microinfluencerii, care adună comunități de până la 25K de urmăritori, vin ca o ștampilă a garanției, când vorbesc despre un brand – O poveste se poate viraliza dacă oamenii au încredere și există acel conținut generat de alți utilizatori legat de produsele tale, explică Alexander Stoica-Marcu

Piața de Influencer Marketing a depășit de 13.8 de miliarde de dolari, pe plan global, în 2021

Statista.com
  • User Generated Content (conținutul generat de alți utilizatori despre produsul unui brand) este arma secretă al oricărui departament de marketing, pentru a avea performanță, în ziua de azi.
  • O tranzacție comercială este, în mare parte, condiționată de nivelul de încredere pe care un utilizator îl are în brand, dar și de compatibilitatea dintre valorile brandului și cele ale consumatorului
  • Brandurile trebuie să se asocieze unor povești memorabile și autentice în fiecare digital touchpoint, adică la fiecare punct în care se “intersectează” cu utilizatorii; fără consecvență, nu poate exista o creștere reală a încrederii, deci nici a vânzărilor.
  • Microinfluencerii trebuie tratați de către brand ca mici agenții de creație, care au propriile pârghii de a ajunge cu un brand la inimile urmăritorilor.
  • Prezența influencerilor în fiecare digital touchpoint creează experiența necesară să convertească utilizatorii în clienți ai brandului.
Alexander Stoica-Marcu, Product Lead, își susține viziunea asupra transformării digitale a departamentului de marketing. În audiență, alături de el, Dimitrie Baitanciuc, Brizy și moderatorul Marian Hurducaș.

Influencerii sunt necesari, nu și suficienți

Dacă influencerii pot produce impact în comunitățile lor prin conținut de calitate, brandurile au nevoie de un efort susținut, pentru a contura poveștile memorabile cu care vor să se asocieze.

Aici intervine automatizarea proceselor de generare, agregare și distribuire a conținutului generat de brand advocates, soluție pe care o implementează Alexander Stoica-Marcu la ProductLead.

Prin platforma lui, se automatizează mult crearea de conținut, dar și partea de distribuire. Așa se salvează timp și resurse, iar brandul știe că e prezent peste tot în online, cu mesaje relevante pentru clienții potențiali.

Acest conținut poate ajunge, de exemplu, direct în magazinul online al unui brand, cu scopul de a crește nivelul de încredere al consumatorului. Așa apare experiența relevantă de care are nevoie utilizatorul.

Partea proastă e că interacțiunea cu mulți dintre consumatori s-a mutat exclusiv online. E un comportament al consumatorilor care nu e reversibil. Iar asta înseamnă că brandurile trebuie să găsească metode prin care să fie “always on”, disponibile să ofere, la orice oră și în fiecare digital touchpoint, experiența care să-i facă pe oameni să se întoarcă.

Se vede, însă, și luminița de la capătul tunelului: procesele automatizate care ajută departamentele de marketing să rămână relevante în punctele de întâlnire cu clienții.

FFW | Idei interesante de urmărit

Câteva momente cheie din discuția cu expertul nostru -> click pe time code și ajungi direct la acel fragment, via Youtube

>> De ce nu mai conving pozele de produs cu fundal alb? | 1:43

>> Cum se îndrăgostesc utilizatorii de un brand? | 3:05

>> De ce avem nevoie de user generated content | 3:56

>> Concluzii de etapă la HR Battle Fight by IQ Digital | 36:00

Hai în comunitatea IQ Digital!

Urmăriți integral episoadele publicate până în prezent, parte din proiectul hybrid media IQ Digital realizat de George – o inovație BCR – și UPGRADE 100

Pentru a afla imediat că am publicat ceva nou vă puteți abona la Canalul Youtube și la Newsletterul IQ DIGITAL

Ana Moraru

View all posts

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată.