Nevoia de a mulțumi un nou profil al cumpărătorului online a generat peste 8.000 de soluții MarTech – adică de automatizare și îmbunătățire a soluțiilor tehnice folosite în promovare – doar în Europa.
Cu atât de multe soluții de eficientizare a proceselor existente deja în zona de Marketing, sunt IMM-urile din România pregătite să-și convingă clienții online?
Au încercat să răspundă trei experți, din România și Polonia, prezenți fizic și virtual – pe scena IQ Digital
Moderat de expertul în marketing digital Marian Hurducaș, cel de-al treilea episod IQ DIGITAL by George arată punctele slabe ale IMM-urilor, dar și șansele de care pot profita, în procesul de digitalizare.
Cifrele actuale arată că unul din două IMM-uri din România încă nu are nici măcar prezență online. Există, însă, și modele de bune practici autohtone care corespund pretențiilor redefinite în customer experience.
Despre așteptările consumatorilor vs. realitatea procesului de digitalizare din companii au discutat cei trei invitați:
>> Alexander Stoica-Marcu – co-founder ProductLead, România
>> Dimitrie Baitanciuc – co-founder Brizy, România
>> Krystian Kuta – SALESmanago, Polonia
Găsiți biografiile lor complete în secțiunea EXPERȚI
ZOOM IN | Cum face față România transformărilor digitale din Marketing?
FFW > Alexander Stoica-Marcu, co-founder ProductLead:
- Cum se mai îndrăgostesc utilizatorii de un brand, în zilele noastre?
- De ce nu se mai poate fără user generated content?
Întrăm în detalii AICI
FFW > Dimitrie Baitanciuc, co-founder Brizy
- Ce bariere imaginare împiedică IMM-urile din România să se digitalizeze?
- Cât de simplă e adopția uneltelor de Marketing online pentru companiile autohtone?
Întrăm în detalii AICI
ZOOM OUT | Cât de granular controlăm experiența consumatorului online, prin introducerea big data în procesele de automatizare?
FFW > Krystian Kuta – SALESmanago
- De ce devin din ce în ce mai pretențioși consumatorii online?
- De ce se tem companiile de big data?
Întrăm în detalii AICI
ÎN PERSPECTIVĂ | Dispar fișierele excel
Anul acesta, automatizarea va cuceri 80% din procesele de publicitate, potrivit unei cercetări realizate de Adobe.
Ceea ce înseamnă, în “traducere” liberă, că orice companie care vrea să rămână în competiție trebuie să renunțe la evidența “pe caiet” – a se citi “numai în Excel” – și să îmbrățișeze transformarea digitală și procesele automatizate care oferă viteză și timp suplimentar pentru taskuri strategice. Alternativa e, pur și simplu, dispariția.
Hai în comunitatea IQ Digital!
Urmăriți integral episoadele publicate până în prezent, parte din proiectul hybrid media IQ Digital realizat de George – o inovație BCR – și UPGRADE 100.
Pentru a afla imediat că am publicat ceva nou vă puteți abona la Canalul Youtube și la Newsletterul IQ DIGITAL