Un concept UPGRADE 100 powered by George. Primul banking inteligent.

Antreprenorul craiovean Ilie Pană a devenit cunoscut în toată țara grație a două proiecte curajoase: “Laboratorul de Șosete” și “Farmacia de Detergent”.

Dacă vă întrebați “Care Ilie Pană?”, clipurile de mai jos vă vor lămuri. După ce algoritmii ți-l aduc în fața ochilor, e imposibil să-l mai uiți.

@iliepanaofficial

Farmacia de Detergent, suntem serioși, dar ne și distrăm. Am vrut să vedem cum se simte bicarbonatul de sodiu pe piele ca să înțelegem mai bine și cum se simt rufele când le spălăm cu detergentul nostru. E ce trebuie. 🤍 . . . . . . . #antreprenor #vis #romania #romanian #iliepana #farmaciadedetergent #dezvoltare #afaceri #business #succes #motivatie #dezvoltarepersonala #inspiratie #bani #marketing #afacere #fabrica #detergent #gel #cutiuta #atelier #laborator #bicarbonat #bicarbonatdesodiu #natural #biodegradabil #piele #verde #economieverde #investitii

♬ original sound – Ilie Pana
@iliepanaofficial

Cum? Ce? Așa ceva… revoluție în România!!! Am creat cutiuța cu 10 dresuri pentru frumoasele picioare ale Româncelor. 😍🇷🇴 Ia-le de aici: https://laboratoruldesosete.ro/product/cutiuta-cu-dresuri/ Ne-am dorit să facem viața Româncelor mai ușoară. De aceea, am gândit pentru ele o cutiuță cu dresuri esențiale, de mare calitate, în așa fel încât să nu mai piardă timp căutând dresuri unul câte unul prin magazine, să nu se mai frustreze când au ghinionul să nimerească un dres de slabă calitate, să se bucure la un preț corect de elemente care se regăsesc numai la produsele super premium, precum clin de bumbac, cusături plate, tricot rezistent, lipsa micilor defecte, manșetă lată. A durat mult pentru că am testat multe fabrici atât din România, cât și din străinătate, până să găsim sursa pentru dresurile perfecte la prețuri corecte. CUTIUȚA CU CELE 10 DRESURI ESENȚIALE 2 x ciorapi cu chilot 20 DEN culoarea pielii 2 x ciorapi cu chilot 20 DEN negri (85% poliamidă 15% elastan) 2 x ciorapi cu chilot 40 DEN culoarea pielii 2 x ciorapi cu chilot 40 DEN negri (88% poliamidă 12% elastan) 1 x ciorapi modelatori pushup 40 DEN culoarea pielii 1 x ciorapi modelatori pushup 40 DEN negri (90% poliamidă 10% elastan acoperit) Doar cusături plate, să nu mai ai șanțuri în piele Clin de bumbac, știi tu pentru ce Cu chilot, pentru un plus de susținere Tricot foarte rezistent, ca să te țină mai mult Fabricați în Italia, de maeștrii în arta Ciorapilor #foryou #fyp #foryourpage #foryoupage #fy #fyp #viral #romania #love #followme #antreprenor #afacere

♬ original sound – Ilie Pana

Ilie nu e un lup singuratic în antreprenoriat: “Laboratorul de Șosete” e dezvoltat alături de soția sa, Silvana.

În cel de-al doilea business, soții Pană s-au asociat cu un alt cuplu de antreprenori olteni: Ramona și Laurențiu Ungureanu (care au decis să înceapă o fabrică de detergenți chiar în orașul natal, Băilești – situat la circa 60 de kilometri de Craiova).

Creșterea – pe ambele afaceri – a fost de 40% în 2023, raportat la 2022

Asta nu e tot. Ce alte proiecte și planuri are Ilie Pană, dar, mai ales, care e rețeta succesului său? Și, desigur, ce rol joacă tehnologia în afacerile sale?

Toate acestea le vom afla la următorul IQ DIGITAL Summit, care va avea loc chiar la Craiova, în 28 martie, pe scena Teatrului Național „Marin Sorescu” – Ilie va fi prezent acolo alături de mulți alți speakeri.

Aici găsești AGENDA IQ DIGITAL Summit și FORMULARUL de ÎNSCRIERI

Cum a ajuns Ilie Pană să facă business? Cine era el înainte de a ajunge la milioane de vizualizări și la sute de mii de urmăritori pe TikTok, Instagram și Youtube?

Am fost “blestemat” să fiu antreprenor. Ca antreprenor, începutul este cel mai dificil, dar apoi, dacă reușești, beneficiile sunt extraordinare, iar limita este practic inexistentă, spune Ilie Pană.

Cu studii de marketing la ASE București (promoția 2008), el a intrat direct în antreprenoriat.

În acea perioadă, cel mai mult s-a implicat într-un eveniment dedicat animalelor, denumit PetExpo – de care s-a ocupat nu mai puțin de 12 ani (până în 2022).

Între timp, s-a gândit că cea mai bună investiție ar fi o… fabrică de șosete. Și a obținut o finanțare europeană în valoare de 200.000 de euro.

Iată de unde a pornit ideea:

@iliepanaofficial

🏝️ Mergi pe o insula pustie suficient de Mare, scufundă Barca cu care ai venit,… va fi greu, dar te vei descurca!!! Am susținut acest speech în cadrul simpozionului ”Fabrica de Producători” de la Sinaia. #foryou #fyp #foryourpage #foryoupage #fy #fyp #viral #romania #love #followme #antreprenor #afacere

♬ original sound – Ilie Pana

Inițial, a greșit proiectul, dar l-a refăcut în două zile și.. a câștigat finanțarea!

Alături de doi colegi, a început vânzarea de șosete sub brandul OKAOKO, de unde a lansat și conceptul „Laboratorul de Șosete”. Adică niște “cutiuțe cu șosete perfecte”, livrate direct acasă. 

  • Astăzi, fabrica are un sediu nou, 10 roboți și vânzări non-stop via magazinul online. Mai multe detalii despre proiect puteți găsi pe site-ul oficial.

Ca să înțelegeți mai bine cum sunt făcute șosetele familiei Pană, puteți urmări videoul de mai jos – care constituie o porție autohtonă de „How it’s Made” – invitat: principele Nicolae al României.

Detergenții livrați din fabrică direct la client

Detergentul pentru haine e unul dintre acele produse care pare puțin probabil să fie „Made in Romania”. 

FORMULARUL DE PARTICIPARE LA IQ DIGITAL SUMMIT ESTE AICI

Ramona și Laurențiu Ungureanu au pus bazele producției independente de detergent în urmă cu câțiva ani, la Băilești – oraș aflat la 60 de kilometri de Craiova.

MADE IN OLTENIA. Soții Pană (stânga) și Ungureanu (dreapta) – două familii de antreprenori neconvenționali

Ilie Pană a intrat din calitatea de co-proprietar, identificând aceleași probleme de care se lovise și cu “Laboratorul de Șosete”. Așa s-a născut “Farmacia de Detergent“.

Secretul succesului a constat în dezvoltarea unui sistem care să ducă produsul, din fabrică, direct la casa clientului.

Cât mai eficient, fără intermediari.

Laurențiu și Ramona au muncit alături de un chimist italian. Au obținut un produs perfect pentru pielea sensibilă a copiilor și o formulă care protejează și pielea, dar și țesăturile.

Produsul e certificat acum la nivelul întregii Uniuni Europene

Ce urmează? Un startup… tech!

În urma unui MBA obținut la Universitatea Internațională din Monaco, și a vastei experiențe acumulate până acum, antreprenorul se pregătește acum să lanseze un nou startup, focusat pe tehnologie. 

Despre ce este vorba – vom afla în detaliu pe scena IQ DIGITAL Summit Craiova în 28 Martie –, unde Ilie PANĂ va susține o prezentare (în stilul care l-a făcut celebru), urmată de un interviu realizat de jurnalistul Radu HÂNGĂNUȚ.

AGENDA IQ DIGITAL Summit CRAIOVA este AICI

Pont: înscrierile se vor suspenda curând – așadar e bine să vă rezervați deja un loc.

FORMULARUL DE ÎNSCRIERI ESTE AICI

Conceptul IQ DIGITAL a fost gândit de echipa Upgrade 100 alături de George – inovație BCR.

  • Proiectul educațional tip hybrid media cuprinde evenimente, podcasts, newslettere, online publishing, video short & long form – și e difuzat online, dar și la radio și TV, cu scopul de a sprijini procesele de digitalizare cu care se confruntă sectorul IMM, administrația publică și comunitățile locale din România. 

| VODAFONE România s-a alăturat proiectului ca technology partner odată cu ediția de la Brașov.

| Secțiunea DIGITALINATION e dezvoltată și cu ajutorul Institutului ASPEN România.

| Pentru a afla imediat cele mai noi detalii despre evoluția proiectului – abonați-vă la NEWSLETTERUL IQ DIGITAL

Radu Hanganut

View all posts

Comentează

Your email address will not be published. Required fields are marked *