Ciprian Cazacu, CEO easySales , îi învață pe comercianți cum să urce pe acest val fără costuri mari, într-o bătălie de viziuni despre digitalizarea departamentului de vânzări, moderată de Marian Hurducaș pe scena IQ Digital by George.
Parteneri de “battle” i-au fost Septimiu Pop, CEO Magic Solutions și cofondator SalesBridge și Raluca Tătărușanu, Global Sales Director la Druid AI.
Cazacu e CEO și co-fondator easySales – o platformă de automatizare a procesului de vânzare în e-commerce. Mai multe despre cariera lui Ciprian găsiți aici
FFW | Idei de urmărit, dacă nu aveți timp pentru întreg episodul disponibil aici:
Avertisment pentru comercianții-începători: vă așteaptă haosul operațional!
A pune bazele unui magazin online, mai ales dacă are și o amprentă în lumea reală, nu este cel mai ușor job din lume.
Un antreprenor care începe un astfel de demers va fi copleșit de complexitatea operațională care merge de la gestionarea stocurilor pe cele două sisteme până la livrarea comenzilor sau calmarea clienților în cazul în care produsul comandat ajunge la o altă adresă sau nu ajunge deloc.
Acest haos operațional creează nevoia de automatizare, însă nici acest pas nu poate rezolva chiar toate problemele. Asta, pentru că, la pachet cu automatizarea, vor veni costuri ridicate cu implementarea infrastructurii IT. Și, prins într-un cerc vicios consumator de timp și bani, antreprenorul va pierde oportunități de creștere a afacerii.
Ce își dorește cu adevărat un comerciant? Să vândă cât mai mult tot mai simplu.
Ciprian Cazacu, easySales
Recomandări pentru simplificarea vieții în vânzări
Ciprian Cazacu le recomandă antreprenorilor aflați într-o astfel de situație să recurgă la o soluție mai puțin costisitoare – e vorba de o platformă de automatizare a procesului de vânzări care face legătura între magazinul comerciantului și toți stakeholderii din jur: clienți, curieri sau marketplace-uri.
În plus, adoptarea unei astfel de platforme îi conferă comerciantului acces la canale internaționale de vânzări.
EasySales, una dintre soluțiile disponibile pe piață, poate genera creșterea vânzărilor cu până la 80% într-un interval scurt și, în același timp, reduce cu până la 90% volumul de muncă manuală, promite Cazacu.
Cine nu va face pasul către digitalizare și eficiență va fi în curând depășit de concurență. Lipsa digitalizării costă mai mult decât implementarea ei.
Ciprian Cazacu, easySales
FFW | Idei de luat acasă:
Scurtă istorie a Internetului. | 31:25
Provocări întâlnite de comercianți. | 32:38
Ce câștigă antreprenorii în urma digitalizării vânzărilor? | 35:01
Abonează-te la Canalul Youtube și / sau la Newsletterul IQ DIGITAL
Urmăriți integral episoadele publicate până în prezent, parte din proiectul hybrid media IQ Digital realizat de George – o inovație BCR – și UPGRADE 100.