Marketer, antreprenor și content strategist cu peste 20 de ani de experiență. Ani pe care i-a petrecut în companii din zona tech, unde a realizat campanii de marketing menționate în publicații globale precum TechCrunch, AdWeek și Entrepreneur.
A fost unul dintre pionierii din România care au educat piața de comunicare în privința Instagram marketingului, prin proiectul Instagramology, și, de asemenea, a ajutat companii precum Banca Transilvania să-și lanseze propriul podcast.
Robert este adesea speaker la evenimente de profil precum AdWorld – cea mai mare conferință globală de publicitate –, Romanian Entrepreneur Tour, Social Media Summit by Revista Biz, Webstock și Business Days. A fost invitat și pe TheFutur, cel mai urmărit canal de YouTube din industria de design la nivel mondial, pentru a vorbi despre strategii de conținut și marketing. De asemenea, este chemat frecvent de departamentele de marketing din companii pentru a susține traininguri din zona de social media marketing, content marketing și poziționare.
Ultimul proiect al lui Robert este GrowthCon, unde adună marketerii din Transilvania la o conferință de 2 zile pentru a-i ajuta să dobândească informații care să-i sprijine în a-și face treaba mai eficient, cu rezultate palpabile.
Robert creează conținut frecvent pe platforme precum Instagram, LinkedIn, YouTube și trimite săptămânal un newsletter pe www.katai.ro
